Helghändelser...

Yeeah... Daze-Tamagotchi.. Kan de bli bättre såhär en söndag..

Händer konstiga saker i den här stan.. 2 senaste eckerökörningarna har slutat med polis.. Dock inte i min buss..
I fredas va de slagsmål å igår va de en som somna å vägra vakna.. Men han levde iaf.. Skumt

Jag har semester i 2 veckor btw.. Vad göra vad göra?

Igår va de nån sorts fest här iaf.. Vi blev hela 6 pers.. Å de klagades en massa på värmen i min lägenhet å musiken i min dator.. Iaf ljudkvaliten.. Hmm, laptop ljud..
Sen blev de hb.. Vaddå fullproppat me folk.. Å hett som i helvete typ.. Dansade en massa men dog nästan av värmeslag å rökinvasion.. Tror dom fick nå fel på rökmaskin för tillslut såg ja inte Kattis å Marika framför mej.. Andningssvårigheter!

Sen försökte vi kapa en bock på vägen hem.. Eller iaf känna hur tung den va men dom har tydligen satt fast alla i marken.. Undra varför.. Så man inte ska vakna med en bock i hallen på morron kanske.. :p

Aja.. Ikväll blir de bio.. Arkiv X.. Måste ju se.. Nostalgi.. =)

Nä, nytt försök till pantning.. Sist stod en framför oss å försökte panta glasflaskor i petmaskin.. Å alla flaskor åt fel håll.. Va e de för fel på folk?? Iaf så krascha ju maskin.. Aja..

Ha de bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback