Mitt i veckan....

Jajo..

Än så länge så funkar de bra de här.. Lyckats hitta tag i misstänkt billiga böcker för komvux. Saknar nu bara en biologi bok för a kursen om nån har en över??
Hinner me nästan alla mina körningar också, men lär nog bli lite eckerö på helgerna ändå..
Kvällarna går åt till att vara allmänt slut bara, men de e de värt. Jag har ju fullt upp hela dagarna. Och de e riktigt kul.


Mina planer med en städad helg kommer nog gå åt skogen däremot..
Lutar åt att de blir en liten tripp till Uppsala på fredag för de ryktas om fest. Får se bara om de blir bil eller tåg dit. Men de löser sej. Har iofs ingen större lust att köra vilse i Uppsala, för nått sånt skulle ju kunna vara min grej..  :s

Lörda till Björke då som sagt på kräftis. Skönt med lagom mycke folk å sånt, sen så kan ju min släkt spåra ut lagom dom å..

Annars då, syster åker till England idag igen å blir borta till december =/
Och ja har ju dumt nog nämt att ja kanske kommer å hälsar på på höstlovet. Men de här gången ska ja då inte köpa biljett långt innan!

Jao, tillbaka till bussande då..

Tjoff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback