Sommarens sista dag??

(Ajaj.. Nu börjar de kännas..)

Jo, höll på lyckas idag.. Jobba, stor båt, säng, sova, vakna?? Vakna!
Missade larmet totalt.. Vaknade precis när dom sa att vi va i land om 10 min.. Gaah.. Studsa upp å sprang ut..
Skulle nog se snyggt ut om ja kom sist till bussen efter alla mina passagerare.. Hmm, jo..

Iaf, imorrn e sista dagen innan semestern, vad ja nu ska göra på den vill säga.. Hade ju en plan men den gick ju i kras för sisådär en månad sen.. Aja, kommer väl sluta med att ja jobbar.. Har ju nada att göra när ja e ledig.. Här om dan satt ja å kollade på 2 filmer å sju avsnitt gilmore girls på min lediga dag.. Då e de kanske dags att man skaffar sej ett liv..

Aja, semestern iaf. Först e de ju cityfest sen fredan efter ska ja på Winnerbäck.. =) Sen alla andra dar får ja väl försöka styra upp nått.. Iaf nåra har ju ledigt samtidigt ju.. Vägra bara sitta hemma.. Sen hörde ja nått om att sommarn e slut på sönda.. Då blir de kallt igen.. =/ Kan man ju inte va ute å sola å bada..

Mhm, annars då..
Tar en dag i taget.. Och dagarna går faktiskt.. Kanske inte så fort.. Men framåt iaf..

Snart börjar jag skola igen.. Lite skumt men de ska faktiskt bli kul.. Om ja nu klarar av de, har ju hört att de inte ens e nån ide att försöka.. Men ja ska nog överbevisa!!

Nä, sova så ja orkar med en dag till me gratis mat å betald sovtid.. Man sover oförskämt bra när man får betalt.. =P

De va de
Mors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback