Insikt...

Jag är så less på den här stan. Jag är så less på mitt jobb. Jag är nog mest less på Valbo.
Alltså inte såhär less att jag vill sitta hemma å tycka synd om mej själv, utan bara insett att jag inte vill bo här jämt och göra det man alltid gör, vilket är inte så mkt, för jag har nog bara tröttnat på händelselösa Gävle. Jag vill inte sitta och köra skolbuss mellan eskön och hille resten av livet. Jag vill nånting mer.
Det enda som känns kul just nu är skolan, för de är det som kan ta mej någonstans.
Känns som jag äntligen har hittat nått som får mej att känna att jag inte kan nöja mej med de här livet. Visst, det är inget fel egentligen. Men det är bara samma och samma hela tiden. Kommer ingenstans. Orkar inte bara klaga längre, nu ska de göras nått åt de oxå. Men bara för att gnälla lite mer så e de fruktansvärt långt mellan gävle och åland.... ;p

Så vart börjar jag.. Känns som ja skulle vilja planera lite. Men vet inte hur jag kan göra det. Vad kan jag räkna med och vad ska ja låta vara öppet..
Steg ett är iaf att gå och inhandla biologiboken sen ska jag anmäla mej till högskoleprovet igen.
Men först ska jag ta och skrapa min sverigelott bara för att inse att det inte finns nå genvägar till livet jag vill ha.. :p


Kommentarer
Postat av: Linda

You go girl!! Ta det lugnt på vissa fronter bara och bygg upp DITT liv, ingenannans!!

2008-08-26 @ 20:29:50
Postat av: Nettan

japps.. va de som var planen..

2008-08-27 @ 12:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback