Nu börjar det igen..

Höst!
Winnerbäckväder ute..
Å ja missade konserten =/
Men ja hade kul ändå..

De regnar.. Gick från polhem å hem å blev dyngsur. Va tvungen att linda in mej i handduk å torka.. De regnar alltså galet mkt. Jag ska till stallet.. Har inget regnställ.. Hmm

Iaf. Nu e sommarn slut på riktigt.. Skolorna börjar idag. Har haft min första skolkörning å min första lektion på komvux..
Kommer nog bli en spännande höst.

Avslutade iaf semestern på Åland. Fredan blev en perfekt kväll ute på Föglö, vaddå totalt lugn.. Å vädret va riktigt bra.
Åkte lite båt å klappade lite får.. Mot deras vilja, men men. :p Sen sett nog världens bästa utsikt, typ...

Lördan råkade jag bokstavligen supa bort.. De va ju inte så smart..
Va fest nere på stan.. Blev en jäkla massa shots å ja vet att vi va på Indigo å sen Arken men sen e de svart.. Alltså de e riktigt illa. Tur att sommarn e slut så de blir lite lugnt med festandet nu.. Ska nog hålla mej nykter iaf nåra helger.. Har ändå inte råd att springa på krogen.. Känner nog att ja klarar mej ganska bra utan de å..
Hmm, ett problem, kräftskiva på lörda.. :s
Aja, de ordnar sej nog..

Nä, om man skulle ta å vira in sej i en pressening å åka till stallet då..

Ha de bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback