Senaste nytt...

Göteborg... Hur låter det?
Nja då.. Men de blev en spetsvändning (nästan) ner dit i måndags.. Skulle va lite oväder på östkusten hade vi hört. När vi hade ca 5 mil kvar slutade det snöa.. Va helt galet hela vägen... Inne i sjävla gbg såg man inte spåret av en snöflinga typ. Ivf, får väl se resultatet av denna resa snart hoppas jag.. Sen när vi skulle hem i tisdags så skulle jag ta buss från sthlm å G åka me båt från kapellskär.. Slutade med att ja fick skjuts hem iställe. =)
Sen gick det 3 dar å snön har smält bort.. Ska de va så?? Näe, vill ha all snö kvar hela vintern.. Hatar detta slask å isväder.
Jaha.. För tillfället är de jag å katterna som för övrigt fyllde tre år igår.. Syster är fortfarande i Mexico å resterande familj flög till tyskland idag.. Jaha, jag då?!? Hmm, justja, va ju till tyskland nyss.. 
Och C å P kan väl ta å pallra sej hem från Bangkok snart tycker ja.. Era semestersnikare.. :p

Nästa projekt blir iaf monday bar kryssning då... De ska bli sköj.. =)

Nä, om man skulle sova snart då.. Köra lite eckerö imorrn.. Hoppas på mindre isbana än idag..

Mors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback