Så de blev..

Jaha, en månad senare då.. Kanske kan göra de här nu igen..
Saker å ting har börjat komma i ordning. Vissa saker mer än andra..

I vilket fall så har jag undvikit gävle i största allmänhet. En helg i Kalmar, vilket är en riktigt trevlig stad, å passade på att spendera lördagen på öland oxå.. Soft.. Sen en helg på åland, tycker om de stället jag.. :p
Sen har ja haft bästa sällskapet här hemma över helgen nu å. Har bara tagit de lugnt å suttit å degat i soffan å pluggat till proven ja hade igår..
Fresten, dom där proven.. sucka.. Eller iaf religionsprovet.. Sista frågan; "Hur reagerar du på hinduismen och buddhismen? Positivt, negativt, Varför?" Å den frågan va värd 20 poäng.. Hur tänker man då??
Aja, ja fick de gjort iaf, så får väl tillbaks på månda så får vi se hur de gick..

Mhm, mina framtidsplaner känns lite närmare nu iaf.. Vet att ja inte tänker stanna här resten av livet, sen vart de bär av får vi se till sommaren.. Men bort iallafall.. Ska försöka få nått bra ur högskoleprovet så ja lyckas ta mej dit ja tänkte.. :p

Näe, mattebok nästa..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar; ja det är super-kul, det vill jag göra om:):)

Postat av: Cattis

Luugnt det. Blev "lite" diskussioner med kyparen efter du lämnat... sätter inte min fot där igen :P

2008-10-23 @ 06:53:19
URL: http://caatrine.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag har utmanat Dig=)

2008-10-29 @ 23:20:02
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback